Opdrachten
Voor een groot deel is onze ervaring opgebouwd in de verzekeringsbranche en bij de IT-leveranciers van verzekeraars. In toenemende mate zijn wij ook actief in andere marktsegmenten.
Voor een groot deel is onze ervaring opgebouwd in de verzekeringsbranche en bij de IT-leveranciers van verzekeraars. In toenemende mate zijn wij ook actief in andere marktsegmenten.
Als Shared Service Center bedient deze klant zowel grote als kleine klanten. De kwaliteit van de service is voor haar klanten een belangrijke indicator of de prestaties van het SSC nog steeds overeenstemmen met de verwachtingen die de klanten hebben.
De contractmanager heeft een dubbelfunctie. Naast contract management is ook service management een taak. Om meer focus te krijgen op de kwaliteit van service management besloot het management van het SSC dat de tijdelijke aanstelling van een Service Manager noodzakelijk was.
Gedurende 8 maanden een ervaren Service Manager leveren. Samen met het management verbeteren van de rapportage aan de klant. Vaststellen van verbeterpunten en het monitoren van de acties en maatregelen.
Klanten van het SSC zijn tevreden en zien een toename in de kwaliteit van de service. Het SSC is steeds meer in staat aan de verwachtingen van haar klanten te voldoen.
Wilt u meer weten? Wij nemen graag contact met u op.
Health Insurance Company, internationaal actief. Een relatief jong bedrijf die een grote groei heeft doorgemaakt in de afgelopen 10 jaar.
Voor het eerst zal dit bedrijf een nieuw administratief systeem voor het verwerken van declaraties en het administreren van polissen gaan implementeren. Er is weinig ervaring in het opzetten, uitvoeren en monitoren van een programma met een dergelijke omvang. Er is behoefte aan ondersteuning van het programma management en programma governance.
Wij leveren advies op het gebied van programma- projectmanagement en programma governance.
De organisatie is zich meer bewust van de impact die een dergelijk programma op de organisatie heeft. De organisatie heeft heldere verantwoordelijkheid neergelegd bij de business case eigenaren en betrekt de organisatie zelf bij de uitvoering van de diverse projecten. Risico’s zijn benoemd, maatregelen genomen. Organisatie en leverancier hebben een toenemend vertrouwen in het bereiken van de programma doelstellingen.
Wilt u meer weten? Wij nemen graag contact met u op.
Een klant met wereldwijd tientallen vestigingen heeft een Information Security Management Systeem (ISMS) geïmplementeerd maar heeft moeite om de diverse business stakeholders betrokken te krijgen bij het systeem en de maatregelen rondom informatiebeveiliging.
De klant wil graag een onafhankelijke review uitvoeren op het bestaande ISMS tegen de context van de organisatie om zo verbeterpunten in kaart te brengen
Eén van onze consultants heeft een uitgebreide intake gedaan in samenwerking met de CISO van de organisatie als verantwoordelijke voor het ISMS. Na deze intake zijn samen met de business, management en IT stakeholders bepaald. Samen met de stakeholders is vervolgens een audit uitgevoerd waarbij de ISO 27001 normen als uitgangspunt dienden. De resultaten van de audit zijn verwerkt in een duidelijke rapportage met bevindingen. Aanvullend is een voorstel gedaan om met een projectmatige aanpak de geconstateerde verbeterpunten op een pragmatische wijze te realiseren.
Binnen een termijn van enkele weken heeft de klant een duidelijke en onafhanklijke analyse gekregen van de werking van het huidige ISMS en zijn de knelpunten op duidelijke wijze inzichtelijk gemaakt. Met de voorgestelde verbeterpunten heeft de klant een goed startpunt voor een verbetertraject gekregen dat kan dienen als input voor een project. De CIO was als opdrachtgever in dit traject enthousiast over de snelheid en kwaliteit van de opgeleverde zaken.
Wilt u meer weten? Wij nemen graag contact met u op.